6 400 ügyfél nem kaphatott 2016-os matricát!

A számlaegyenlegek felülvizsgálata és a következő évi költségvetés tervezése során világossá vált, hogy a Zöld Híd nem képes tovább finanszírozni ezt a halmozódó veszteséget. Az elmúlt években 500 millió forintos lakossági tartozás keletkezett: ennyi pénzből 9 hónapon keresztül tudnánk biztosítani az összes dolgozónk munkabérét.

A Zöld Híd Régió Nkft. ismételten felhívja érintett Ügyfelei figyelmét, hogy amennyiben lejárt tartozásuk van, azaz nem fizették meg a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásunk ellenértékét, akkor nekik nem tudjuk biztosítani a 2016-os évre érvényes matricát!

A Zöld Hídnak természetesen nem célja a nem fizető háztartásoknál otthagyni a hulladékokat, hanem szeretné hosszútávon, a megszokott színvonalon biztosítani a szolgáltatásokat. Tisztelettel kérjük ezért a tartozást felhalmozó Ügyfeleinket, hogy 2016. december 14-ig fizessék meg a hátralékukat! Részletfizetési lehetőséget is biztosítunk.

Akinek tartozása van, az haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ismert címeken és elérhetőségeken:
ugyfelszolgalat@zoldhid.hu
06-40-201-026
http://www.zoldhid.hu/kft/Ugyfelszolgalat/

A közszolgáltató a 2016-os matricák postázását 2015. november 16-án megkezdte.
Ismételten felhívjuk figyelmüket, hogy az érvényes, 2016. évi matrica szükséges ahhoz, hogy 2016. január 01-től a hulladékokat el tudjuk szállítani!

Köszönjük figyelmét és együttműködését!
Zöld Híd Régió Nonprofit Kft.