2016-os matricák ellenőrzése Kartalon

Társaságunk kiemelten fontosnak tartja, hogy a szerződésben rögzített szolgáltatásainkat igénybe vevő Ügyfeleink elégedett legyenek. Társaságunk igyekszik megelőzni minden félreértést és kellemetlen szituációt, ezért a következőket kérjük Önöktől:

aki rendelkezik érvényes szerződéssel, de elfelejtette felragasztani a 2016. évi matricát, azt legyen szíves felragasztani a hulladékgyűjtő edényzetre
aki elveszítette a matricáját, az Ügyfélszolgálatunkon keresztül, 750 forint pótdíj megfizetése után pótolhatja és a pótlás után kiragaszthatja
aki még nem jelentkezett be a rendszerünkbe és nincs érvényes szerződése, kérjük, Ügyfélszolgálatainkon rendezze szerződését.

Kartalon 295 Ügyfelünk halmozott fel 90 napon túli tartozást, összesen 11.225.301 Forint értékben! Nekik Társaságunk nem küldte ki a 2016-os matricát. Az elmúlt hónapokban több alkalommal felhívtuk hátralékos Ügyfeleink figyelmét, hogy rendezzék tartozásukat. Kérjük, haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal és mielőbb rendezzék elmaradásukat!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a hulladékszállítás díjköteles!


Társaságunk munkatársai a hulladékbegyűjtések alkalmával csak az érvényes, felragasztott matrica alapján tudják eldönteni, hogy az adott cím, háztartás regisztrálva van-e a rendszerünkben. Ha nem találunk az edényzetre kiragasztott, érvényes matricát, kénytelenek vagyunk azt feltételezni, hogy az adott Ügyfél nem kívánja a hulladékát elszállíttatni!  A nem fizető ügyfeleink hulladékát a továbbiakban nincs lehetőségünk elszállítani!

A tartozásukat nem rendező és a nem regisztrált, matrica nélküli Ügyfeleink hulladékát nem szállítjuk el, postaládájukba adatbejelentő lapot és a bejelentkezéshez szükséges információkat tartalmazó felhívást helyezünk el.

Akcióink során eddig 42 települést ellenőriztünk a szokásos begyűjtési időpontok alkalmával.

Köszönettel és üdvözlettel:

ZÖLD HÍD RÉGIÓ NONPROFIT KFT.