6400 ügyfél nem kaphatott 2016-os matricát!

A Zöld Híd Régió Nonprofit Kft. 65 ezer ügyfélcímet szolgál ki 45 településen. Az ügyfelek többsége rendszeresen befizeti számláit és nincs tartozása a társaság felé. Sajnos azonban közel tizennégy ezer ügyfél (minden ötödik) nem fizeti rendszeresen a hulladékszállítási díjat. Közülük 6 400 ügyfél (minden tizedik) 90 napon túli tartozást halmozott fel.

A számlaegyenlegek felülvizsgálata és a következő évi költségvetés tervezése során világossá vált, hogy a Zöld Híd nem képes tovább finanszírozni ezt a halmozódó veszteséget. Az elmúlt években 500 millió forintos lakossági tartozás keletkezett: ennyi pénzből 9 hónapon keresztül tudnánk biztosítani az összes dolgozónk munkabérét.

A Zöld Híd Régió Nkft. ismételten felhívja érintett Ügyfelei figyelmét, hogy amennyiben lejárt tartozásuk van, azaz nem fizették meg a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásunk ellenértékét, akkor nekik nem tudjuk biztosítani a 2016-os évre érvényes matricát!

A Zöld Hídnak természetesen nem célja a nem fizető háztartásoknál otthagyni a hulladékokat, hanem szeretné hosszútávon, a megszokott színvonalon biztosítani a szolgáltatásokat. Tisztelettel kérjük ezért a tartozást felhalmozó Ügyfeleinket, hogy 2016. december 14-ig fizessék meg a hátralékukat! Részletfizetési lehetőséget is biztosítunk.

A közszolgáltató a 2016-os matricák postázását 2015. november 16-án megkezdte. Ismételten felhívjuk figyelmüket, hogy az érvényes, 2016. évi matrica szükséges ahhoz, hogy 2016. január 01-től a hulladékokat el tudjuk szállítani.