Figyelem! Matricaellenőrzések!

Társaságunk kiemelten fontosnak tartja, hogy a szerződésben rögzített szolgáltatásainkat igénybe vevő Ügyfeleink elégedett legyenek. Társaságunk igyekszik megelőzni minden félreértést és kellemetlen szituációt, ezért a következőket kérjük Önöktől:

  • aki rendelkezik érvényes szerződéssel, de elfelejtette felragasztani a 2015-ös évi matricát, azt legyen szíves felragasztani a hulladékgyűjtő edényzetre
  • aki elveszítette a matricáját, az Ügyfélszolgálatunkon keresztül pótolhatja és a pótlás után kiragaszthatja
  • aki még nem jelentkezett be a rendszerünkbe és nincs érvényes szerződése, kérjük, Ügyfélszolgálatainkon rendezze szerződését.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy Társaságunk munkatársai a hulladékbegyűjtések alkalmával csak az érvényes, felragasztott matrica alapján tudják eldönteni, hogy az adott cím, háztartás regisztrálva van-e a rendszerünkben. Ha nem találnak felragasztott matricát, akkor kénytelenek azt a következtetést levonni, hogy nem regisztrált, azaz a szolgáltatásért nem fizető ügyféllel állnak szemben.

A nem regisztrált, matrica nélküli Ügyfeleink hulladékát továbbra sem szállítjuk el, postaládájukba adatbejelentő lapot és a bejelentkezéshez szükséges információkat tartalmazó felhívást helyezünk el.