Még sok ügyfélnek nincs 2016-os matricája!

A hulladékszállítás díjköteles! Az ügyfelek többsége rendszeresen befizeti szolgáltatás igénybevételi számláit és nincs tartozása a Zöld Híd Régió Nonprofit Kft. felé. 2015 során folyamatosan felhívtuk hátralékos Ügyfeleink figyelmét, hogy rendezzék tartozásukat. A 6500 hátralékos Ügyfélből tájékoztatásaink után 800 Ügyfél rendezte elmaradásait. Még mindig maradt azonban 5700 olyan háztartás, amelyik már 120 napon túli tartozást halmozott fel és ez a napi üzemeltetésben is jelentős gondokat okoz. A Zöld Híd Régió Nkft. számukra nem küldte ki a 2016-os évre érvényes matricát.

A közszolgáltató ismételten kéri a tartozásban érintett Ügyfeleit, hogy legyenek szívesek kifizetni a hulladékgazdálkodási szolgáltatás ellenértékét! 2016. január végétől elkezdjük a matricák ellenőrzését, minden szolgáltatást igénybe vevőnél. Ha nem találjuk az edényzetre kiragasztott, érvényes matricát, kénytelenek vagyunk azt feltételezni, hogy az ügyfél nem kívánja a hulladékát elszállíttatni!  A nem fizető ügyfeleink hulladékát a továbbiakban nincs lehetőségünk elszállítani.

Tisztelettel kérjük ezért a tartozással rendelkező Ügyfeleinket, hogy 2016. január 22-ig (péntek) fizessék meg a hátralékukat! Igény esetén, kérelemre részletfizetési lehetőséget is biztosítunk.

Kérjük, aki a számlarendezésben érintett az haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ismert címeken és elérhetőségeken: ugyfelszolgalat@zoldhid.hu, 06-40-201-026

A közszolgáltató a 2016-os matricák postázását tavaly decemberben befejezte. Ismételten felhívjuk figyelmüket, hogy az érvényes, 2016. évi matrica szükséges ahhoz, hogy 2016. január 01-től a hulladékokat el tudjuk szállítani!

A Zöld Híd Nonprofit Kft. célja változatlan: hosszú távon és a megszokott magas színvonalon biztosítani a szolgáltatásokat.

Köszönjük együttműködését!